ecommerce

kampanie online

analityka

Odpowiadamy za kampanie online marki Castellani.

← powrot do projektow

Castellani to polsko-włoska marka modowa, która powstała z miłości do klasyki. Kieruje się zasadami slow fashion, oferując limitowane kolekcje unikalnych kreacji, a w projektach używając wyłącznie naturalnych tkanin.

© castellani

co robimy

Obsługujemy kampanie online Castellani. W działaniach koncentrujemy się na generowaniu sprzedaży w Polsce. Kampanie realizujemy w sieciach Google, Meta i Pinterest.

Obsługę rozpoczęliśmy od wdrożenia narzędzi analitycznych. To pozwoliło nam na prowadzenie kampanii efektywnościowych i analizę zachowań zakupowych klientów.

Wspieramy klienta w tworzeniu reklam, opracowując zalecenia dotyczące formatów i mechanizmów sprzedażowych, które powinny zostać uwzględnione w procesie kreacji.

Analizujemy dane sprzedażowe ze strony internetowej i sieci reklamowych, rekomendując optymalizacje oraz zmiany techniczne, które mogą poprawić wyniki.

© castellani

jak robimy

Działania realizujemy na kontach reklamowych Castellani, dzięki czemu dane o użytkownikach pozostają u klienta, a wyniki są w pełni transparentne.

Współpracę rozpoczęliśmy od przygotowania mediaplanu, w którym przedstawiliśmy strategię oraz zaproponowaliśmy podział budżetu mediowego na sieci reklamowe.

Przed startem kampanii przedstawiliśmy wskazania do kreacji reklamowych oraz tekstów, których przygotowanie było po stronie klienta.

Następnie zajęliśmy się wdrożeniem narzędzi analitycznych, które są niezbędne do śledzenia wyników kampanii oraz zachowań użytkowników.

Działania w sieci Meta oraz Pinterest mają cel sprzedażowy. W ramach kampanii wykorzystujemy szeroki wachlarz formatów reklamowych i na bieżąco analizujemy z jakim odbiorem spotykają się kreacje. Na podstawie naszych analiz i rekomendacji dotyczących skuteczności reklam, wspólnie z klientem wypracowujemy nowe zasoby wykorzystywane w kampaniach.

W Google Ads nasze działania wykorzystują zarówno kampanie search jak i performance max. Reklamy kierujemy do osób o wysokiej intencji zakupowej, wykorzystując starannie dobrane i na bieżąco analizowane słowa kluczowe.

Działania są realizowane w elastycznej metodyce zakładającej częste zmiany budżetów mediowych, co znacząco usprawnia optymalizację i pozwala szybko reagować na zmiany trendów.

Kampanie optymalizujemy kilka razy w tygodniu, wyłączając najmniej skuteczne rozwiązania i wzmacniając te, które przynoszą najlepsze efekty.

Przygotowywane raz w miesiącu raporty analityczne obejmują szczegółowe wnioski dotyczące aspektów technicznych i optymalizacyjnych.

efekty

Od momentu przejęcia obsługi osiągnęliśmy następujące rezultaty w perspektywie rok do roku:

wzrost przychodu

%

wzrost liczby zakupów

%