4822 to butikowa agencja skupiająca ekspertów reklamy online. Łączymy kompetencje z zakresu zakupu mediów, analityki, strategii i kreacji. Zapewniamy pełną obsługę kampanii i sprzedaży w internecie.

nasze wartości

1

Transparentność

Zaufanie jest fundamentem. Co to znaczy w praktyce? Zawsze wiesz za co płacisz, zawsze rekomendujemy działania na kontach reklamowych klienta i dajemy pełen dostęp do danych źródłowych.

2

Elastyczność

Zdolność do szybkiego dostosowywania się do zmiennej rzeczywistości i nowych uwarunkowań w projekcie jest kluczowa. Dlatego stawiamy na eksperyment, metodyki zwinne, stałą analizę wyników i błyskawiczne reagowanie.

3

Zaangażowanie

Są ludzie, którym się chce, i są tacy, którym wszystko jedno. Nas połączyła ta pierwsza postawa. Jeśli też należysz do osób którym zależy, na pewno znajdziemy wspólny język.

Poznaj nasze zespoły.

zespoły

Performance

Działamy we wszystkich wiodących sieciach reklamowych. Od Facebooka, przez Google, TikTok, Pinterest, po LinkedIn i Twitter. Naszym klientom dostarczamy nie tylko mierzalne wyniki, ale również zrozumiałe analizy biznesowe i strategiczne bazujące na danych z internetu.

Kreacja

Poruszamy się na styku grafiki artystycznej i funkcjonalnej wykorzystując w projektach nowe technologie i innowacyjne rozwiązania, które wyróżniają się starannością wykonania.

ludzie są najważniejsi

Poznaj nas wszystkich!

Koncepcje kreatywne, identyfikacje wizualne i druki. That’s what I like.

W swoich koncepcjach kreatywnych wykorzystuję najnowsze technologie cyfrowe oraz szukam nowatorskich rozwiązań artystycznych bazujących na emocjach.

Dbam o charakter powstających projektów, ich wyrazistość oraz o to, żeby wzbudzały zainteresowanie każdego kto je ogląda.

Tworzę koncepcje kreatywne, prowadzę projekty i odpowiadam za kontakt z klientem.

Od lat opracowuję i rozwijam koncepcje kreatywne oraz dbam o to, żebyś na każdym etapie procesu projektowego otrzymał odpowiedzi na wszystkie pytania z nim związane.

Specjalizuję się projektowaniu interface’ów graficznych aplikacji mobilnych i desktopowych.

Konfiguruję i optymalizuję płatne kampanie online, a później interpretuję ich wyniki.

Byłam prawniczką, teraz robię reklamy. Dokonałam zawodowej wolty, bo poszłam za głosem serca (i rozumu). W pracy lubię łączyć aspekty kreatywne z technologicznymi.

Mocne strony? Miks kompetencji humanistycznych i analitycznych - w równym stopniu inspirują mnie słowa, liczby i ludzie.

Tworzę systemy identyfikacji i proste animacje.

Doświadczenie zdobywałam kierując jako dyrektor artystyczny dużym, międzynarodowym projektem.

Moją silną stroną jest połączenie fascynacji tradycyjną sztuką ze zrozumieniem nowych mediów.

Łączę perspektywę biznesową ze znajomością możliwości sieci reklamowych.

Od kilkunastu lat tworzę zespoły zajmujące się marketingiem efektywnościowym w internecie. Jednocześnie samodzielnie wdrażam zaawansowane rozwiązania marketingowe i analityczne.

Moją silną stroną jest połączenie doświadczenia tworzenia i skalowania przedsiębiorstwa z kompetencjami technologicznymi.

Tworzę strategie i prowadzę projekty, często odpowiadając za kontakt z klientem.

Od kilkunastu lat wymyślam i koordynuję działania wykorzystujące technologię, kreatywność i analizę do realizacji konkretnych celów komunikacyjnych i organizacyjnych.

Moje specjalności to upraszczanie tego co złożone i dowożenie do końca śmiałych pomysłów.

Planuję, wdrażam i optymalizuję kampanie performance.

Pierwsze doświadczenia zdobyłem w domu mediowym, gdzie pracowałem przy kampaniach zasięgowych. Uwielbiam znajdować nieoczywiste rozwiązania, które przynoszą rezultaty.

Moją mocną stroną jest umiejętność dostosowywania kampanii do aktualnych trendów.

Jestem reżyserem i politologiem.

Od kilkunastu lat realizuję projekty audiowizualne - komercyjne i artystyczne. Kieruję się mottem autorstwa niejakiej Dolly Parton: „Jeśli chcesz zobaczyć tęczę, musisz najpierw poradzić sobie z deszczem.”

Staram się robić fajne rzeczy z fajnymi ludźmi.

Tworzę koncepcje płatnych kampanii, wdrażam je i analizuję efekty.

Od kilku lat zajmuję się digital marketingiem. Poza optymalizacją kampanii online odpowiadałem też za koordynację złożonych akcji reklamowych.

Moją silną stroną jest połączenie kompetencji analitycznych z doświadczeniem pracy nad kreacją.

Tworzę koncepcje kreatywne i opracowuję rozwiązania technologiczne.

W swoich projektach często wykorzystuję projektowanie generatywne do osiągnięcia niestandardowych rozwiązań wizualnych.

Moje specjalności to nowe technologie oraz projektowanie interfejsów użytkownika.

Konfiguruję i optymalizuję kampanie w sieciach reklamowych online.

Pierwsze doświadczenia zbierałem przy realizacji rekrutacji w internecie. Przez kilka lat odpowiadałem za złożone projekty obejmujące zakup reklam i content marketing.

Moją silną stroną jest upór w dążeniu do poprawy wyników.