Nasza strona internetowa używa plików cookies. Zobacz politykę prywatności.

4822 to agencja strategicznego marketingu online.

Pomagamy firmom i instytucjom efektywnie wykorzystywać nowe technologie w komunikacji i sprzedaży.

nasze wartości

01

transparentność

Zaufanie jest fundamentem. Co to znaczy w praktyce? Zawsze wiesz za co płacisz, zawsze rekomendujemy działania na kontach reklamowych klienta i dajemy pełen dostęp do danych źródłowych.

02

elastyczność

Zdolność do szybkiego dostosowywania się do zmiennej rzeczywistości i nowych uwarunkowań w projekcie jest kluczowa. Dlatego stawiamy na eksperyment, metodyki zwinne, stałą analizę wyników i błyskawiczne reagowanie.

03

zaangażowanie

Są ludzie, którym się chce, i są tacy, którym wszystko jedno. Nas połączyła ta pierwsza postawa. Jeśli też należysz do osób którym zależy, na pewno znajdziemy wspólny język.

co robimy?

Głównym obszarem naszych usług są kampanie w internecie.

Działamy na wszystkich platformach, takich jak Facebook, Instagram, TikTok, Google Search, YouTube, Pinterest, Allegro, Amazon czy LinkedIn.

Świadczymy też usługi doradcze.

Pomagamy klientom w wyzwaniach związanych z tworzeniem i wdrażaniem strategii oraz wykorzystaniem technologii w komunikacji i analityce danych.

jak działamy?

Większość realizowanych przez nas projektów to wieloletnie obsługi.

Odpowiadamy za efekty działań reklamowych oraz rekomendacje oparte na analizie danych.

Taki model wymaga obustronnego zaufania i dużej inicjatywy po stronie agencji.

Puste hasła i niedowiezione obietnice nie sprawdzają się w długofalowej współpracy. Przyjęty na starcie sposób działania musi ewoluować na podstawie doświadczeń i w odpowiedzi na zmieniające się okoliczności.

Nasi klienci doceniają fakt, że poza wynikami, dostarczamy także wartościowe insighty oparte na danych. 

W ankiecie satysfakcji kompetencje analityczne oraz atmosferę współpracy uznało za nasze silne strony 100% (słownie: sto procent) podmiotów, z którymi współpracowaliśmy. To mówi samo za siebie.

"Cenię Was za dociekliwość i rzetelność objawiającą się m.in tym, że nie chcecie generować pustych KPI’s."

- opinia klienta

"Cenimy sobie współpracę jako ogół. Kontakt, raportowanie, efekty."

- opinia klienta

"Komunikacja, proaktywne podejście, więcej mięsa niż opowiadania historii, sprawiacie wrażenie, że "ogarniacie całość" swojej działki, więc ja nie muszę się nią interesować."

- opinia klienta

jak oceniają nas klienci?

W ankiecie pytaliśmy klientów, które obszary są naszą mocną stroną, które są neutralne, a co uznają za naszą słabość.

86.6%

kompetencje technologiczne

100%

kompetencje analityczne

86.6%

czytelność raportów i ustaleń

100%

atmosfera współpracy

86.6%

proaktywność i szybkość reakcji

86.7%

NPS

źródło*

unikalna struktura organizacji

Aby uzyskać tak wysoki poziom satysfakcji klientów i jakości usług, stworzyliśmy unikalną strukturę agencji.

01

Nie znajdziesz w naszej firmie stanowisk o zakresie obowiązków sprowadzającym się do forwardowania maili, albo ustawiania w kółko takiej samej, prostej kampanii.

Dbamy o stały rozwój każdego z członków zespołu i o to, by każde z nas stawało przed wyzwaniami wymagającymi twórczego myślenia i poszerzania kompetencji.

02

Wierzymy w bezpośrednią komunikację, szczerość i zaangażowanie.

Zarówno w relacjach wewnątrz zespołu, jak i wobec klientów.

4822 trivia

01

tech stack

Kochamy dane i solidne zarządzanie projektami. Jedno i drugie wymaga odpowiednio skonfigurowanych rozwiązań softwarowych powiązanych z procesami. W naszej firmie nie ma wyjątków - absolutnie każdy proces jest realizowany w systemie do zarządzania projektami ClickUp. Dane z ClickUp, w przecięciu z danymi z systemów księgowych, zbieramy w dashboardach analitycznych, które dają nam pełną wiedzę o wszystkich istotnych procesach biznesowych. Dlatego zawsze dokładnie wiemy jak performuje każdy klient, projekt, zespół i pracownik, a ta wiedza jest podstawą cyklicznych statusów podczas których pracujemy nad poprawą wyników.

02

nazwa

Skąd 4822? Jesteśmy agencją z Warszawy robiącą digital (cyfry) marketing, działającą w oparciu o dane (cyfry), a 4822 to kierunkowy do Warszawy. Przekombinowane? Może. Ale cyfry mają też to do siebie, że działają tak samo w każdym języku, ładnie wyglądają, i nie narzucają zbyt wielu skojarzeń, które dezaktualizują się z czasem.

03

oldschool

Mimo tego, że działamy w nowych technologiach i wszystkie nasze procesy wewnętrzne są zdigitalizowane, bardzo tradycyjnie podchodzimy do pewnych kwestii. Pracujemy z biura, bo wierzymy, że szybciej i sprawniej załatwia się sprawy bez konieczności umawiania calli, a wzajemna sympatia i dzielenie się zapałem znacząco poprawiają komfort pracy. Co za tym idzie, nie udajemy, że nasi pracownicy są niezależnymi firmami - wszyscy pracujemy w oparciu o prawo pracy.

04

fakapy i pożary

W złożonych projektach angażujących różne podmioty, raz na jakiś czas musi się coś wywrócić. Pozornie dobra koncepcja nie sprawdza się w praktyce, produkcja nie dowozi kreacji, albo deweloper ma problemy z wdrożeniem. Problemy bywają różne, ale rzadko nie ma żadnych. Nasza rola w projektach bardzo często prowadzi do tego, że to my musimy ratować sytuację. Nie boimy się tej funkcji, i dobrze sprawdzamy się w sytuacji, kiedy trzeba gasić pożar.

ludzie są najważniejsi

Poznaj nas wszystkich!

Konfiguruję i optymalizuję płatne kampanie online, a później interpretuję ich wyniki.

Byłam prawniczką, teraz robię reklamy. Dokonałam zawodowej wolty, bo poszłam za głosem serca (i rozumu). W pracy lubię łączyć aspekty kreatywne z technologicznymi.

Mocne strony? Miks kompetencji humanistycznych i analitycznych - w równym stopniu inspirują mnie słowa, liczby i ludzie.

Łączę perspektywę biznesową ze znajomością możliwości sieci reklamowych.

Od kilkunastu lat tworzę zespoły zajmujące się marketingiem efektywnościowym w internecie. Jednocześnie samodzielnie wdrażam zaawansowane rozwiązania marketingowe i analityczne.

Moją silną stroną jest połączenie doświadczenia tworzenia i skalowania przedsiębiorstwa z kompetencjami technologicznymi.

Tworzę strategie i prowadzę projekty, często odpowiadając za kontakt z klientem.

Od kilkunastu lat wymyślam i koordynuję działania wykorzystujące technologię, kreatywność i analizę do realizacji konkretnych celów komunikacyjnych i organizacyjnych.

Moje specjalności to upraszczanie tego co złożone i dowożenie do końca śmiałych pomysłów.

Planuję, wdrażam i optymalizuję kampanie w sieciach reklamowych, dbając o ich skuteczność.

Kiedyś organizowałam hackathony, dziś optymalizuję kampanie reklamowe. Wtedy łączyłam ludzi i pomysły, by tworzyć innowacyjne rozwiązania, teraz szukam idealnych strategii dla maksymalnej efektywności działań marketingowych.

Szybko podejmuję decyzje i lubię współpracować z ludźmi.

Planuję, konfiguruję i optymalizuję kampanie w sieciach reklamowych.

Pierwsze szlify zdobywałam po stronie klienta, wspierając rozwój globalnej marki i współpracując z agencjami reklamowymi 360°.

Dziś wykorzystuję te doświadczenia do identyfikacji potrzeb klientów, a następnie z uporem dążę do realizacji założonych celów.

Prowadzę jeden z zespołów agencji, odpowiadam za jego wyniki.

Od kilku lat prowadzę kluczowe projekty w 4822, jednocześnie odpowiadając za pracę jednego z dwóch zespołów.

Moją silną stroną jest połączenie kompetencji analitycznych z doświadczeniem pracy nad kreacją.

Analizuję dane, konfiguruję i optymalizuję kampanie reklamowe.

Kiedyś chemia, dziś marketing. Szukam idealnej formuły na najlepszą efektywność kampanii. Lubię analizować dane, dyskutować o nich i inspirować się nawzajem w zespole.

Z pracy w laboratorium wyniosłam analityczne myślenie i przywiązanie do najdrobniejszych detali, które dobrze sprawdzają się w przy prowadzeniu kampanii.

Wymyślam treści i kampanie w sieciach reklamowych.

Kiedyś pracowałem jako analityk i marketer w Poczcie Polskiej, a gdy ta stała się dla mnie za mała, przeszedłem do agencji reklamowej, gdzie realizowałem kampanie omnichannel’owe.

Dziś moja ulubiona część dnia to ta, w której widzę, że zmiany optymalizacyjne przyniosły pozytywne rezultaty. Taki jestem!

Prowadzę jeden z zespołów agencji, odpowiadam za jego wyniki.

Od kilku lat prowadzę kluczowe projekty w 4822, jednocześnie odpowiadając za pracę jednego z dwóch zespołów.

Moją silną stroną jest upór w dążeniu do poprawy wyników.