Pomagamy firmom i instytucjom efektywnie wykorzystywać nowe technologie w komunikacji i sprzedaży.
Zaufanie jest fundamentem. Co to znaczy w praktyce? Zawsze wiesz za co płacisz, zawsze rekomendujemy działania na kontach reklamowych klienta i dajemy pełen dostęp do danych źródłowych.
Zdolność do szybkiego dostosowywania się do zmiennej rzeczywistości i nowych uwarunkowań w projekcie jest kluczowa. Dlatego stawiamy na eksperyment, metodyki zwinne, stałą analizę wyników i błyskawiczne reagowanie.
Są ludzie, którym się chce, i są tacy, którym wszystko jedno. Nas połączyła ta pierwsza postawa. Jeśli też należysz do osób którym zależy, na pewno znajdziemy wspólny język.
Działamy na wszystkich platformach, takich jak Facebook, Instagram, TikTok, Google Search, YouTube, Pinterest, Allegro, Amazon czy LinkedIn.
Pomagamy klientom w wyzwaniach związanych z tworzeniem i wdrażaniem strategii oraz wykorzystaniem technologii w komunikacji i analityce danych.
Odpowiadamy za efekty działań reklamowych oraz rekomendacje oparte na analizie danych.
Puste hasła i niedowiezione obietnice nie sprawdzają się w długofalowej współpracy. Przyjęty na starcie sposób działania musi ewoluować na podstawie doświadczeń i w odpowiedzi na zmieniające się okoliczności.
W ankiecie satysfakcji kompetencje analityczne oraz atmosferę współpracy uznało za nasze silne strony 100% (słownie: sto procent) podmiotów, z którymi współpracowaliśmy. To mówi samo za siebie.
"Cenię Was za dociekliwość i rzetelność objawiającą się m.in tym, że nie chcecie generować pustych KPI’s."
- opinia klienta
"Cenimy sobie współpracę jako ogół. Kontakt, raportowanie, efekty."
- opinia klienta
"Komunikacja, proaktywne podejście, więcej mięsa niż opowiadania historii, sprawiacie wrażenie, że "ogarniacie całość" swojej działki, więc ja nie muszę się nią interesować."
- opinia klienta
kompetencje technologiczne
kompetencje analityczne
czytelność raportów i ustaleń
atmosfera współpracy
proaktywność i szybkość reakcji
NPS
Dbamy o stały rozwój każdego z członków zespołu i o to, by każde z nas stawało przed wyzwaniami wymagającymi twórczego myślenia i poszerzania kompetencji.
Zarówno w relacjach wewnątrz zespołu, jak i wobec klientów.
Kochamy dane i solidne zarządzanie projektami. Jedno i drugie wymaga odpowiednio skonfigurowanych rozwiązań softwarowych powiązanych z procesami. W naszej firmie nie ma wyjątków - absolutnie każdy proces jest realizowany w systemie do zarządzania projektami ClickUp. Dane z ClickUp, w przecięciu z danymi z systemów księgowych, zbieramy w dashboardach analitycznych, które dają nam pełną wiedzę o wszystkich istotnych procesach biznesowych. Dlatego zawsze dokładnie wiemy jak performuje każdy klient, projekt, zespół i pracownik, a ta wiedza jest podstawą cyklicznych statusów podczas których pracujemy nad poprawą wyników.
Skąd 4822? Jesteśmy agencją z Warszawy robiącą digital (cyfry) marketing, działającą w oparciu o dane (cyfry), a 4822 to kierunkowy do Warszawy. Przekombinowane? Może. Ale cyfry mają też to do siebie, że działają tak samo w każdym języku, ładnie wyglądają, i nie narzucają zbyt wielu skojarzeń, które dezaktualizują się z czasem.
Mimo tego, że działamy w nowych technologiach i wszystkie nasze procesy wewnętrzne są zdigitalizowane, bardzo tradycyjnie podchodzimy do pewnych kwestii. Pracujemy z biura, bo wierzymy, że szybciej i sprawniej załatwia się sprawy bez konieczności umawiania calli, a wzajemna sympatia i dzielenie się zapałem znacząco poprawiają komfort pracy. Co za tym idzie, nie udajemy, że nasi pracownicy są niezależnymi firmami - wszyscy pracujemy w oparciu o prawo pracy.
W złożonych projektach angażujących różne podmioty, raz na jakiś czas musi się coś wywrócić. Pozornie dobra koncepcja nie sprawdza się w praktyce, produkcja nie dowozi kreacji, albo deweloper ma problemy z wdrożeniem. Problemy bywają różne, ale rzadko nie ma żadnych. Nasza rola w projektach bardzo często prowadzi do tego, że to my musimy ratować sytuację. Nie boimy się tej funkcji, i dobrze sprawdzamy się w sytuacji, kiedy trzeba gasić pożar.
Byłam prawniczką, teraz robię reklamy. Dokonałam zawodowej wolty, bo poszłam za głosem serca (i rozumu). W pracy lubię łączyć aspekty kreatywne z technologicznymi.
Mocne strony? Miks kompetencji humanistycznych i analitycznych - w równym stopniu inspirują mnie słowa, liczby i ludzie.
Od kilkunastu lat tworzę zespoły zajmujące się marketingiem efektywnościowym w internecie. Jednocześnie samodzielnie wdrażam zaawansowane rozwiązania marketingowe i analityczne.
Moją silną stroną jest połączenie doświadczenia tworzenia i skalowania przedsiębiorstwa z kompetencjami technologicznymi.
Od kilkunastu lat wymyślam i koordynuję działania wykorzystujące technologię, kreatywność i analizę do realizacji konkretnych celów komunikacyjnych i organizacyjnych.
Moje specjalności to upraszczanie tego co złożone i dowożenie do końca śmiałych pomysłów.
Kiedyś organizowałam hackathony, dziś optymalizuję kampanie reklamowe. Wtedy łączyłam ludzi i pomysły, by tworzyć innowacyjne rozwiązania, teraz szukam idealnych strategii dla maksymalnej efektywności działań marketingowych.
Szybko podejmuję decyzje i lubię współpracować z ludźmi.
Pierwsze szlify zdobywałam po stronie klienta, wspierając rozwój globalnej marki i współpracując z agencjami reklamowymi 360°.
Dziś wykorzystuję te doświadczenia do identyfikacji potrzeb klientów, a następnie z uporem dążę do realizacji założonych celów.
Od kilku lat prowadzę kluczowe projekty w 4822, jednocześnie odpowiadając za pracę jednego z dwóch zespołów.
Moją silną stroną jest połączenie kompetencji analitycznych z doświadczeniem pracy nad kreacją.
Kiedyś chemia, dziś marketing. Szukam idealnej formuły na najlepszą efektywność kampanii. Lubię analizować dane, dyskutować o nich i inspirować się nawzajem w zespole.
Z pracy w laboratorium wyniosłam analityczne myślenie i przywiązanie do najdrobniejszych detali, które dobrze sprawdzają się w przy prowadzeniu kampanii.
Kiedyś pracowałem jako analityk i marketer w Poczcie Polskiej, a gdy ta stała się dla mnie za mała, przeszedłem do agencji reklamowej, gdzie realizowałem kampanie omnichannel’owe.
Dziś moja ulubiona część dnia to ta, w której widzę, że zmiany optymalizacyjne przyniosły pozytywne rezultaty. Taki jestem!
Od kilku lat prowadzę kluczowe projekty w 4822, jednocześnie odpowiadając za pracę jednego z dwóch zespołów.
Moją silną stroną jest upór w dążeniu do poprawy wyników.