Zaufanie jest fundamentem. Co to znaczy w praktyce? Zawsze wiesz za co płacisz, zawsze rekomendujemy działania na kontach reklamowych klienta i dajemy pełen dostęp do danych źródłowych.
Zdolność do szybkiego dostosowywania się do zmiennej rzeczywistości i nowych uwarunkowań w projekcie jest kluczowa. Dlatego stawiamy na eksperyment, metodyki zwinne, stałą analizę wyników i błyskawiczne reagowanie.
Są ludzie, którym się chce, i są tacy, którym wszystko jedno. Nas połączyła ta pierwsza postawa. Jeśli też należysz do osób którym zależy, na pewno znajdziemy wspólny język.
Działamy we wszystkich wiodących sieciach reklamowych. Od Facebooka, przez Google, TikTok, Pinterest, po LinkedIn i Twitter. Naszym klientom dostarczamy nie tylko mierzalne wyniki, ale również zrozumiałe analizy biznesowe i strategiczne bazujące na danych z internetu.
Poruszamy się na styku grafiki artystycznej i funkcjonalnej wykorzystując w projektach nowe technologie i innowacyjne rozwiązania, które wyróżniają się starannością wykonania.
W swoich koncepcjach kreatywnych wykorzystuję najnowsze technologie cyfrowe oraz szukam nowatorskich rozwiązań artystycznych bazujących na emocjach.
Dbam o charakter powstających projektów, ich wyrazistość oraz o to, żeby wzbudzały zainteresowanie każdego kto je ogląda.
Od lat opracowuję i rozwijam koncepcje kreatywne oraz dbam o to, żebyś na każdym etapie procesu projektowego otrzymał odpowiedzi na wszystkie pytania z nim związane.
Specjalizuję się projektowaniu interface’ów graficznych aplikacji mobilnych i desktopowych.
Byłam prawniczką, teraz robię reklamy. Dokonałam zawodowej wolty, bo poszłam za głosem serca (i rozumu). W pracy lubię łączyć aspekty kreatywne z technologicznymi.
Mocne strony? Miks kompetencji humanistycznych i analitycznych - w równym stopniu inspirują mnie słowa, liczby i ludzie.
Doświadczenie zdobywałam kierując jako dyrektor artystyczny dużym, międzynarodowym projektem.
Moją silną stroną jest połączenie fascynacji tradycyjną sztuką ze zrozumieniem nowych mediów.
Od kilkunastu lat tworzę zespoły zajmujące się marketingiem efektywnościowym w internecie. Jednocześnie samodzielnie wdrażam zaawansowane rozwiązania marketingowe i analityczne.
Moją silną stroną jest połączenie doświadczenia tworzenia i skalowania przedsiębiorstwa z kompetencjami technologicznymi.
Od kilkunastu lat wymyślam i koordynuję działania wykorzystujące technologię, kreatywność i analizę do realizacji konkretnych celów komunikacyjnych i organizacyjnych.
Moje specjalności to upraszczanie tego co złożone i dowożenie do końca śmiałych pomysłów.
Pierwsze doświadczenia zdobyłem w domu mediowym, gdzie pracowałem przy kampaniach zasięgowych. Uwielbiam znajdować nieoczywiste rozwiązania, które przynoszą rezultaty.
Moją mocną stroną jest umiejętność dostosowywania kampanii do aktualnych trendów.
Od kilkunastu lat realizuję projekty audiowizualne - komercyjne i artystyczne. Kieruję się mottem autorstwa niejakiej Dolly Parton: „Jeśli chcesz zobaczyć tęczę, musisz najpierw poradzić sobie z deszczem.”
Staram się robić fajne rzeczy z fajnymi ludźmi.
Od kilku lat zajmuję się digital marketingiem. Poza optymalizacją kampanii online odpowiadałem też za koordynację złożonych akcji reklamowych.
Moją silną stroną jest połączenie kompetencji analitycznych z doświadczeniem pracy nad kreacją.
W swoich projektach często wykorzystuję projektowanie generatywne do osiągnięcia niestandardowych rozwiązań wizualnych.
Moje specjalności to nowe technologie oraz projektowanie interfejsów użytkownika.
Pierwsze doświadczenia zbierałem przy realizacji rekrutacji w internecie. Przez kilka lat odpowiadałem za złożone projekty obejmujące zakup reklam i content marketing.
Moją silną stroną jest upór w dążeniu do poprawy wyników.