ecommerce

analityka

kampanie online

Odpowiadamy za promocję marki Gtechniq w internecie.

← powrot do projektow

Gtechniq to marka specjalizująca się w ochronie powierzchni samochodów, łodzi i rowerów. Firma powstała w Wielkiej Brytanii i od 2001 roku zajmuje się pielęgnacją karoserii, tworząc powłoki ceramiczne oraz środki ochronne.

© Gtechniq

co robimy

Budujemy świadomość, generujemy leady, zwiększamy sprzedaż.

Nasza współpraca z polskim oddziałem Gtechniq rozpoczęła się w marcu 2022 roku, gdy uruchomiliśmy pierwszą kampanię leadową, promującą usługę nakładania powłok ceramicznych na samochody.

Prowadzone przez nas działania mają różnorodną specyfikę, ale celem nadrzędnym naszej pracy jest budowanie pozycji Gtechniq jako brandu top of mind w kategorii zabezpieczenia karoserii samochodów. Nasza praca nie ogranicza się jedynie do kampanii świadomościowych, ponieważ optymalizujemy również reklamy nastawione na sprzedaż.

© Gtechniq

jak robimy

Działania realizujemy na kontach Gtechniq, dzięki czemu dane o użytkownikach pozostają u klienta, a wyniki są w pełni transparentne.

Działania realizujemy w sieciach reklamowych Meta i Google.

Współpracę rozpoczęliśmy od konfiguracji mechanizmów marketingowych obejmujących Google Analytics, konwersje Google Ads oraz Meta Ads. Pozwala to na optymalizację kampanii pod konkretne zdarzenia (np. kliknięcie w przycisk „Prześlij formularz”, porzucenie koszyka, czy zapis do newslettera).

Przed startem kampanii razem z klientem wypracowujemy strategię i cele. Następnie proponujemy wysokość i podział budżetu mediowego na sieci reklamowe.

W sieci Meta nasze działania polegają nie tylko na budowaniu świadomości marki, ale także na zwiększaniu sprzedaży oraz budowaniu zaangażowania.

W ramach kampanii w Google wykorzystujemy reklamy w wyszukiwarce oraz na YouTube.

Kampanie optymalizujemy kilka razy w tygodniu, wyłączając najmniej skuteczne rozwiązania i wzmacniając te, które przynoszą najlepsze efekty.

W trakcie każdego ze wspólnych projektów i po jego zakończeniu opracowujemy raport analityczny, który zawiera wnioski i rekomendacje dotyczące warstwy technicznej oraz kreatywnej. W połączeniu ze spotkaniami z klientem pozwalają na coraz skuteczniejsze działania w przyszłości przy realizacji kolejnych projektów.