analityka

ecommerce

kampanie online

Wspieramy Wydawnictwo Nautica w sprzedaży online.

← powrot do projektow

Wydawnictwo Nautica to czołowy wydawca literatury żeglarskiej w Polsce.

© wydawnictwo nautica

co robimy

Prowadzimy kampanie sprzedażowe wydawnictwa w sieciach Facebook i Google.

Poza bieżącą sprzedażą asortymentu w sieci, wspieramy premiery nowych tytułów oraz rekomendujemy działania wykraczające poza kampanie reklamowe, mające na celu poprawę wyników biznesowych.

© wydawnictwo nautica

jak robimy

Obsługę rozpoczęliśmy od skonfigurowania zaawansowanych mechanizmów analitycznych. Dzięki temu możemy realizować kampanie produktowe oraz drobiazgowo analizować zachowania zakupowe klientów.

Działania realizujemy na kontach reklamowych Wydawnictwa, dzięki czemu dane o użytkownikach zostają u klienta, a wyniki są w pełni transparentne.

Dla każdej kampanii tworzymy strategię obejmującą segmentację grupy docelowej, koncepcję linii kreatywnych do reklam oraz podział budżetu.

Wraz z mediaplanem przedstawiamy szczegółowe wskazanie jakich kreacji graficznych i tekstów będziemy potrzebowali do reklam, natomiast ich wykonanie jest po stronie klienta.

Kampanie są na bieżąco optymalizowane kilka razy w tygodniu. Pozwala to wyłączać najmniej skuteczne rozwiązania i wzmacniać te, które przynoszą najlepsze efekty.

Zwieńczeniem projektu jest raport analityczny z wnioskami dotyczącymi warstwy technicznej i kreatywnej, a także z uwzględnieniem celów biznesowych klienta, pozwalający na skuteczniejsze planowanie kolejnych działań.

efekty

W pierwszych 6 miesiącach współpracy, biorąc pod uwagę analogiczny okres rok do roku, osiągnęliśmy:

zmniejszenie budżetu mediowego

%

wzrost przychodu

%

wzrost ROAS w sieci Facebook

%

wzrost MER

%