analityka
ecommerce
kampanie online
Wspieramy Wydawnictwo Nautica w sprzedaży online.
Wydawnictwo Nautica to czołowy wydawca literatury żeglarskiej w Polsce.
© wydawnictwo nautica
Prowadzimy kampanie sprzedażowe wydawnictwa w sieciach Facebook i Google.
Poza bieżącą sprzedażą asortymentu w sieci, wspieramy premiery nowych tytułów oraz rekomendujemy działania wykraczające poza kampanie reklamowe, mające na celu poprawę wyników biznesowych.
© wydawnictwo nautica
Obsługę rozpoczęliśmy od skonfigurowania zaawansowanych mechanizmów analitycznych. Dzięki temu możemy realizować kampanie produktowe oraz drobiazgowo analizować zachowania zakupowe klientów.
Działania realizujemy na kontach reklamowych Wydawnictwa, dzięki czemu dane o użytkownikach zostają u klienta, a wyniki są w pełni transparentne.
Dla każdej kampanii tworzymy strategię obejmującą segmentację grupy docelowej, koncepcję linii kreatywnych do reklam oraz podział budżetu.
Wraz z mediaplanem przedstawiamy szczegółowe wskazanie jakich kreacji graficznych i tekstów będziemy potrzebowali do reklam, natomiast ich wykonanie jest po stronie klienta.
Kampanie są na bieżąco optymalizowane kilka razy w tygodniu. Pozwala to wyłączać najmniej skuteczne rozwiązania i wzmacniać te, które przynoszą najlepsze efekty.
Zwieńczeniem projektu jest raport analityczny z wnioskami dotyczącymi warstwy technicznej i kreatywnej, a także z uwzględnieniem celów biznesowych klienta, pozwalający na skuteczniejsze planowanie kolejnych działań.
W pierwszych 6 miesiącach współpracy, biorąc pod uwagę analogiczny okres rok do roku, osiągnęliśmy: