analityka
ecommerce
kampanie online
Odpowiadamy za kampanie online Feum.
Feum to marka, która redefiniuje podejście do mebli - zarówno pod względem wzornictwa, jak i wartości. Założona przez trójkę przyjaciół, stawia na unikalny design i ekologię. Produkowane w Polsce, meble Feum są kwintesencją polskiego rzemiosła i nowoczesnego, zrównoważonego stylu życia.
Obsługujemy kampanie online Feum od początku istnienia marki. Koncentrujemy się na generowaniu sprzedaży oraz budowaniu rozpoznawalności marki w Polsce i Europie Zachodniej. Kampanie realizujemy w sieciach Google, Meta i Pinterest.
Nasze działania nie ograniczają się do obsługi kampanii, stawiamy na partnerstwo. Przed startem kampanii przeprowadziliśmy analizę potencjału rynkowego i wspólnie z klientem określiliśmy cele oraz kierunek działań. Następnie zaproponowaliśmy wysokość i podział budżetu mediowego na sieci reklamowe.
W pracy nad projektem staramy się łączyć nasze doświadczenie i umiejętności techniczne związane z prowadzeniem efektywnościowych kampanii online, z przywiązaniem do szczegółu w sferze kreatywnej.
Wspieramy klienta w przygotowaniu reklam i tekstów do kampanii opracowując szczegółowe wskazania dotyczące potrzebnych formatów oraz mechanizmów sprzedażowych, które powinny zostać uwzględnione w procesie kreacji.
Działania realizujemy na kontach Feum, dzięki czemu dane o użytkownikach pozostają u klienta, a wyniki są w pełni transparentne.
Działania w sieci Meta oraz Pinterest mają wymiar zarówno sprzedażowy, jak i świadomościowy. W ramach kampanii wykorzystujemy szeroki wachlarz formatów reklamowych i na bieżąco analizujemy z jakim odbiorem spotykają się kreacje. Na podstawie naszych częstych analiz i rekomendacji dotyczących skuteczności reklam, wspólnie z klientem wypracowujemy nowe zasoby wykorzystywane w kampaniach.
W Google Ads koncentrujemy się przede wszystkim na kampaniach w sieci wyszukiwania. Reklamy kierujemy do osób o wysokiej intencji zakupowej, wykorzystując starannie dobrane i na bieżąco analizowane słowa kluczowe. Analizujemy dane ze strony internetowej oraz sieci reklamowych i na ich podstawie optymalizujemy działania. Na bieżąco monitorujemy także działania konkurencji.
Kampanie optymalizujemy kilka razy w tygodniu, wyłączając najmniej skuteczne rozwiązania i wzmacniając te, które przynoszą najlepsze efekty.
Przygotowywane raz w miesiącu raporty analityczne obejmują szczegółowe wnioski dotyczące aspektów kreatywnych oraz technicznych. W połączeniu z regularnymi spotkaniami z klientem, pozwalają na skuteczne planowanie kolejnych działań oraz stopniowe skalowanie wydatków mediowych.