Nasza strona internetowa używa plików cookies. Zobacz politykę prywatności.
Nasza strona internetowa używa plików cookies. Zobacz politykę prywatności.

strategia

kampanie online

Wspieramy kampanię społeczną Tak Lepiej.

← powrot do klientów

Mamy przyjemność współpracować przy projekcie "Tak Lepiej", wielowymiarowej kampanii społecznej, której celem jest kształtowanie postaw Polaków wobec transformacji energetycznej i ekologicznej.

Wierzymy, że zielona transformacja to temat, o którym należy mówić w prosty i przystępny sposób ponieważ dotyczy ona jakości życia lokalnych społeczności.

© tak lepiej

co robimy

Zaproponowaliśmy ideę oraz nazwę kampanii: "Tak Lepiej".

Następnie konsorcjum partnerskie przeprowadziło pogłębione badania, na podstawie których wypracowany został raport pt. "Transformacja energetyczna w oczach Polek i Polaków".

Na bazie zebranych danych i insightów z raportu, przygotowaliśmy kampanię świadomościową. Odpowiadaliśmy za stworzenie logo, Key Visuala oraz kreacji reklamowych.

Poza tym, opracowaliśmy zasady tworzenia treści, dostosowując język i formaty do różnych grup odbiorców, co pozwala kampanii w sieci Meta efektywnie docierać do wybranych segmentów odbiorców.

© tak lepiej

jak robimy

Kampania została przygotowana w taki sposób, aby mówić o skomplikowanych rzeczach prostym językiem. Zamiast straszyć złożonymi terminami, chcemy pokazać, że zmiana nawyków po prostu sprawia, że tak jest oszczędniej, praktycznej – tak lepiej.

W ramach kampanii przygotowaliśmy strategię, spójny system identyfikacji wizualnej oraz szczegółowy manual komunikacyjny dla partnerów. Dzięki temu wszystkie zaangażowane podmioty mogą mówić jednym głosem.

Nasze działania mają na celu przekształcenie postawy odbiorców z pasywnej w proaktywną. Chcemy pokazać, co konkretnie mogą zrobić w swoim życiu, aby oswoić transformację i dostrzec w niej szanse.

Dajemy proste, oparte na faktach przykłady, by zrozumieli, że te zmiany przyniosą im wymierne korzyści. Jak mówi Pani Natalia Gnoińska, Prezeska Fundacji 8Marca: najtańsza i najczystsza energia to ta, której nie wyprodukowano.

Za projektem stoi konsorcjum pięciu organizacji partnerskich: Fundacji 8Marca, Polskiego Stowarzyszenia Budownictwa Ekologicznego, Polskiego Towarzystwa Studiów nad Przyszłością, Stowarzyszenia Pro Carpathia i ZieloneGodziny.pl. Kampania jest realizowana w ramach zadania publicznego "Przeprowadzenie działań edukacyjnych, badawczo-rozwojowych oraz działań szkoleniowo-doradczych w obszarze zielonej i energetycznej transformacji", które jest częścią inwestycji Krajowego Planu Odbudowy (KPO).