© power boats poland
analityka
kampanie online
Odpowiadamy za kampanie reklamowe w internecie Power Boats Poland.
Power Boats Poland to lider sprzedaży luksusowych jachtów i łodzi motorowych w Polsce. Firma posiada w dystrybucji jachty marek: Beneteau, Cobalt Boats, Sea Ray, Delphia oraz Rand Boats.
© power boats poland
Wspieramy sprzedaż i budujemy rozpoznawalność marki prowadząc kampanie reklamowe nastawione na generowanie leadów b2c w sieciach Facebook, Google oraz LinkedIn.
W sezonie realizujemy kilka kampanii reklamowych jednocześnie. Jedna z nich jest nastawiona na pozyskiwanie klientów w sieci wyszukiwania Google. Uzupełniają ją kampanie w sieci Meta (na Facebook'u, Instagramie oraz w Audience Network). Stosowane hasła i kreacje zmieniamy kilkukrotnie w ciągu sezonu, aby odpowiadać na aktualne priorytety sprzedażowe firmy oraz unikać znudzenia odbiorców tymi samymi reklamami. Ponadto wspieramy aktywności promocyjne Power Boats organizowane w różnych częściach Polski precyzyjnymi kampaniami z odpowiednią geolokalizacją.
Poza sezonem nasze działania kładą większy nacisk na zwiększanie rozpoznawalności marki. Korzystając z odpowiedniego targetowania w Google Display Network wyświetlamy reklamy w odpowiednim kontekście. Uzupełniamy je również kampanią w wyszukiwarce oraz na w sieci Meta (na Facebook'u, Instagramie oraz w Audience Network).
by 4822
Działania realizujemy na kontach reklamowych Power Boats Poland, dzięki czemu dane o użytkownikach zostają u klienta, a wyniki są w pełni transparentne.
W ramach miesięcznego cyklu raportowania aktualizujemy strategię i wprowadzamy nowe mechanizmy reklamowe i grupy docelowe.
Na podstawie przyjętej strategii sprzedaży tworzymy dostosowane do segmentacji grupy docelowej kreacje i teksty do reklam.
Kampanie są na bieżąco optymalizowane kilka razy w tygodniu. Pozwala to wyłączać najmniej skuteczne rozwiązania i wzmacniać te, które przynoszą najlepsze efekty.
Działania są realizowane w elastycznej metodyce zakładającej częste zmiany budżetów mediowych, co znacząco usprawnia optymalizację i pozwala szybko reagować na zmiany trendów.
W pierwszym roku współpracy udało się uzyskać: