© power boats poland

analityka

kampanie online

Odpowiadamy za kampanie reklamowe w internecie Power Boats Poland.

← powrot do projektow

Power Boats Poland to lider sprzedaży luksusowych jachtów i łodzi motorowych w Polsce. Firma posiada w dystrybucji jachty marek: Beneteau, Cobalt Boats, Sea Ray, Delphia oraz Rand Boats.

© power boats poland

co robimy

Wspieramy sprzedaż i budujemy rozpoznawalność marki prowadząc kampanie reklamowe nastawione na generowanie leadów b2c w sieciach Facebook, Google oraz LinkedIn.

W sezonie realizujemy kilka kampanii reklamowych jednocześnie. Jedna z nich jest nastawiona na pozyskiwanie klientów w sieci wyszukiwania Google. Uzupełniają ją kampanie w sieci Meta (na Facebook'u, Instagramie oraz w Audience Network). Stosowane hasła i kreacje zmieniamy kilkukrotnie w ciągu sezonu, aby odpowiadać na aktualne priorytety sprzedażowe firmy oraz unikać znudzenia odbiorców tymi samymi reklamami. Ponadto wspieramy aktywności promocyjne Power Boats organizowane w różnych częściach Polski precyzyjnymi kampaniami z odpowiednią geolokalizacją.

Poza sezonem nasze działania kładą większy nacisk na zwiększanie rozpoznawalności marki. Korzystając z odpowiedniego targetowania w Google Display Network wyświetlamy reklamy w odpowiednim kontekście. Uzupełniamy je również kampanią w wyszukiwarce oraz na w sieci Meta (na Facebook'u, Instagramie oraz w Audience Network).

by 4822

jak robimy

Działania realizujemy na kontach reklamowych Power Boats Poland, dzięki czemu dane o użytkownikach zostają u klienta, a wyniki są w pełni transparentne.

W ramach miesięcznego cyklu raportowania aktualizujemy strategię i wprowadzamy nowe mechanizmy reklamowe i grupy docelowe.

Na podstawie przyjętej strategii sprzedaży tworzymy dostosowane do segmentacji grupy docelowej kreacje i teksty do reklam.

Kampanie są na bieżąco optymalizowane kilka razy w tygodniu. Pozwala to wyłączać najmniej skuteczne rozwiązania i wzmacniać te, które przynoszą najlepsze efekty.

Działania są realizowane w elastycznej metodyce zakładającej częste zmiany budżetów mediowych, co znacząco usprawnia optymalizację i pozwala szybko reagować na zmiany trendów.

efekty

W pierwszym roku współpracy udało się uzyskać:

liczba użytkowników strony

%

liczba przejść do kontaktu

%

liczba zapytań brandowych w Google

%