analityka

kampanie online

strategia

Wspieramy komunikację i sprzedaż online Klubu Komediowego.

← powrot do projektow

Klub Komediowy to kultowe miejsce na kulturalnej mapie Warszawy. Bogaty repertuar Klubu łączy formaty improwizowane z inteligentną komedią nawiązującą do najlepszych tradycji polskiego humoru.

co robimy

Podstawą naszej wielowymiarowej i bliskiej współpracy z Klubem Komediowym jest obsługa wszystkich płatnych działań reklamowych realizowanych w internecie.

Głównymi kanałami w których realizujemy kampanie są sieci reklamowe Google i Facebook. Współpraca na tym jednak się nie kończy. Na podstawie danych z sieci reklamowych oraz systemów sprzedaży formułujemy rekomendacje strategiczne, które omawiamy w trybie miesięcznym.

Poza tym wspieramy projekty technologiczne realizowane przez Klub, doradzając najlepsze rozwiązania oraz konfigurując mechanizmy analityczne i przepływy danych o użytkownikach, pozwalające na prowadzenie działań efektywnościowych.

Tworzymy także analizy i audyty, bazujące na danych z komunikacji organicznej, systemów sprzedaży, kampanii reklamowych oraz stron internetowych, które pomagają zespołowi Klubu w podejmowaniu decyzji dotyczących strategii komunikacji oraz rozwoju produktów.

jak robimy

Kampanie reklamowe realizujemy na kontach Klubu Komediowego, dzięki czemu dane o użytkownikach zostają u klienta, a wyniki są w pełni transparentne.

W ramach miesięcznego cyklu raportowania oraz cotygodniowych spotkań statusowych aktualizujemy strategię i wprowadzamy nowe mechanizmy reklamowe i grupy docelowe.

Ważnym elementem strategii marketingowej jest promocja wydarzeń na Facebooku, które wspierają społeczny dowód słuszności i generują zasięgi również przez mechanizmy organiczne.

Kampanie są na bieżąco optymalizowane m.in. na podstawie procentu wyprzedania poszczególnych spektakli. Pozwala to uniknąć przepalania środków.

Miesięczne raporty analityczne zawierają wnioski dotyczące warstwy technicznej i kreatywnej, pozwalając na skuteczniejsze planowanie kolejnych działań.

Teksty i materiały wizualne stosowane w kampanii tworzy zespół Klubu w oparciu o dostarczane przez nas rekomendacje.

Audyty i analizy obejmujące komunikację organiczną realizowane są nieregularnie, w odpowiedzi na konkretne zapotrzebowanie klienta.

wyniki

Rozpoczęliśmy współpracę w lutym 2021 roku.

Wspólnie przeszliśmy przez zawirowania związane z pandemią. Porównując pierwszy kwartał po pandemii, do analogicznego okresu sprzed pandemii, udało nam się wygenerować następujące wzrosty kluczowych KPI:

wzrost przychodu

%

wzrost liczby użytkowników strony

%