strategia

kampanie online

analityka

Wprowadziliśmy na rynek i rozwijamy aplikację Jemmy.

← powrot do projektow

Jemmy to rewolucja na rynku cateringu i food delivery. Aplikacja agreguje najlepsze diety pudełkowe oraz wybrane marki spożywcze w jednym miejscu, oferując najbardziej elastyczne rozwiązanie w swojej kategorii.

co robimy

Kampania Jemmy, zaprojektowana przez studio graficzne Mamastudio z naszym udziałem, otrzymała w 2023 Srebrny Miecz KTR w kategorii Digital.

Uczestniczyliśmy w opracowaniu strategii Jemmy jeszcze na długo przed launchem aplikacji. Wspieraliśmy prace nad modelem biznesowym, odpowiadając za estymacje rezultatów, budżetowanie wydatków mediowych oraz plan dodawania funkcjonalności.

W ramach wczesnego etapu developmentu aplikacji dostarczaliśmy know-how związany z mechanizmami analitycznymi koniecznymi do wdrożenia oraz przeprowadziliśmy kilka rund poprawek ASO (optymalizacji podporządkowanych pozycjonowaniu w ramach sklepów z aplikacjami takich jak AppStore i PlayStore).

Obecnie uczestniczymy w rozwoju aplikacji, doradzamy przy strategii i kompleksowo obsługujemy kampanie online Jemmy. Działania realizujemy w sieciach Google, Meta, TikTok oraz Apple Search Ads, stosując odmienne mechaniki do realizacji celów w postaci: liczby instalacji, wysokości generowanego przychodu z zakupów w aplikacji, i świadomości marki.

jak robimy

Działania realizujemy na kontach Jemmy, dzięki czemu dane o użytkownikach pozostają u klienta, a wyniki są w pełni transparentne.

Razem z klientem wypracowaliśmy cele i strategię. Przygotowaliśmy również założenia kampanii launchowej, koordynując ją z premierą aplikacji.

Budżet mediowy jest elastyczny. Co miesiąc planujemy wydatki uwzględniając estymowane wyniki.

Stale analizujemy wszystkie kreacje stosowane w kampaniach. Na tej podstawie briefujemy studio graficzne, z którym blisko współpracujemy przy produkcji reklam.

W ramach kampanii w sieci Meta wykorzystujemy szeroki wachlarz formatów reklamowych, korzystając również z reklam partnerskich.

W sieci TikTok głównie korzystamy z formatu reklam Spark Ads, czyli reklam realizowanych we współpracy z influencerami.

W Google Ads prowadzimy kampanie na instalacje aplikacji, display, demand gen oraz search.

Prowadzimy działania reklamowe w Apple Search Ads oraz rekomendujemy optymalizacje aplikacji pod kątem pozycji w sklepach z aplikacjami (ASO).

Wszystkie kampanie optymalizujemy kilka razy w tygodniu, wyłączając najmniej skuteczne rozwiązania i wzmacniając te, które przynoszą najlepsze efekty.

Raz na tydzień prezentujemy klientowi raporty analityczne obejmujące dane z kampanii, dane biznesowe oraz dane z aplikacji.