© fridge by yde
kampanie online
strategia
ecommerce
analityka
Od lat wspieramy fridge.pl w rozwoju kanałów digital i sprzedaży online.
Fridge to pionierska marka od blisko dekady popularyzująca w Polsce kategorię kosmetyków naturalnych.
© fridge by yde
W ramach współpracy korzystamy między innymi z możliwości sieci Facebook, Google, TikTok oraz platformy Allegro.
Opiekujemy się sprzedażą online marki fridge. Nasza rola nie ma wyraźnie wyznaczonych granic - bo różne procesy przekładają się na przychód. W związku z tym nie tylko odpowiadamy za kampanie realizowane w internecie, ale także koordynujemy zmiany serwisu internetowego, wspieramy zarządzanie marką dostarczając dane analityczne z kanałów digital oraz pomagamy klientowi we wchodzeniu na nowe platformy dystrybucji.
© fridge by yde
Działania realizujemy na kontach reklamowych fridge, dzięki czemu dane o użytkownikach zostają u klienta, a wyniki są w pełni transparentne.
W ramach miesięcznego cyklu raportowania oraz cotygodniowych spotkań statusowych aktualizujemy strategię i wprowadzamy nowe mechanizmy reklamowe i grupy docelowe.
Przedstawiamy szczegółowe wskazanie jakich kreacji graficznych i tekstów będziemy potrzebowali do reklam, jednak ich wykonanie jest po stronie klienta.
Kampanie są na bieżąco optymalizowane kilka razy w tygodniu. Pozwala to wyłączać najmniej skuteczne rozwiązania i wzmacniać te, które przynoszą najlepsze efekty.
Działania są realizowane w elastycznej metodyce zakładającej częste zmiany budżetów mediowych, co znacząco usprawnia optymalizację i pozwala szybko reagować na zmiany trendów.
W pierwszym roku współpracy, przy dwukrotnym wzroście budżetu i analogicznym w stosunku do roku ubiegłego zasięgu, wygenerowaliśmy: