kampanie online
ecommerce
analityka
Odpowiadamy za kampanie online CLEANT.
CLEANT to polska marka streetwearowa założona w 2014 roku przez trzech braci. Wszystkie ubrania produkowane są w 100% w Polsce, a ich wyróżnikiem jest odpowiedzialna produkcja i jakość premium.
© CLEANT
Podstawą naszej współpracy z CLEANT jest obsługa wszystkich płatnych działań reklamowych prowadzonych w internecie. Głównymi kanałami w których realizujemy kampanie są sieci Google i Facebook.
Obsługę rozpoczęliśmy od skonfigurowania zaawansowanych mechanizmów analitycznych. Dzięki temu możemy realizować kampanie produktowe oraz drobiazgowo analizować zachowania zakupowe klientów.
© CLEANT
Kampanie reklamowe realizujemy na kontach CLEANT, dzięki czemu dane o użytkownikach zostają u klienta, a wyniki są w pełni transparentne.
Zarówno na Facebooku jak i w Google stosujemy szeroki wachlarz formatów reklamowych, łącznie z reklamami produktowymi.
Dobrze skonfigurowana analityka pozwoliła nam zaprojektować optymalny lejek sprzedażowy i w pełni wykorzystać mechanizmy remarketingowe.
Kampanie są na bieżąco optymalizowane m.in. na podstawie danych dotyczących sprzedaży i dostępności poszczególnych produktów. Pozwala to uniknąć przepalania środków.
W ramach miesięcznego cyklu raportowania oraz cotygodniowych spotkań statusowych aktualizujemy strategię i testujemy nowe mechanizmy reklamowe i grupy docelowe, uwzględniając dane dotyczące sprzedaży poszczególnych produktów, długości ścieżki zakupowej i współczynnika konwersji.
Dostarczane przez klienta teksty i materiały wizualne stosowane w kampanii są przez nas analizowane na podstawie danych, a wyniki analizy prezentujemy w comiesięcznych raportach.