© Chylak
analityka
strategia
kampanie online
ecommerce
Odpowiadamy za kampanie online marki Chylak.
Chylak to jedna z najsilniejszych polskich marek modowych. Specjalizuje się w skórzanych torebkach i akcesoriach, które wyróżnia ponadczasowy design, najwyższa jakość i dbałość o detal. Założona w 2014 r. marka bardzo szybko zyskała popularność na rynku polskim, a z czasem również zagranicą.
© Chylak
Obsługujemy kampanie online Chylak. W działaniach koncentrujemy się na generowaniu sprzedaży oraz budowaniu świadomości marki w Polsce i Europie Zachodniej. Kampanie realizujemy w sieciach Google, Meta i Pinterest.
Dodatkowo wspieramy klienta w przygotowaniu reklam do kampanii, opracowując wskazania dotyczące potrzebnych formatów oraz mechanizmów sprzedażowych, które powinny zostać uwzględnione w procesie kreacji.
Analizujemy dane z systemu sprzedażowego, strony internetowej oraz sieci reklamowych, rekomendując optymalizacje oraz zmiany techniczne, które mogą przekładać się na poprawę wyników.
© Chylak
Działania realizujemy na kontach Chylak, dzięki czemu dane o użytkownikach pozostają u klienta, a wyniki są w pełni transparentne.
W pracy nad projektem staramy się łączyć nasze doświadczenie i umiejętności techniczne związane z prowadzeniem efektywnościowych kampanii online, z przywiązaniem do szczegółu w sferze kreatywnej. Jest to kluczowe w relacji z klientem, którego silna marka bazuje na wizerunku i wyrafinowanej estetyce.
Przed startem kampanii razem z klientem wypracowaliśmy cele i strategię. Następnie zaproponowaliśmy wysokość i podział budżetu mediowego na sieci reklamowe.
Wraz z mediaplanem przedstawiliśmy szczegółowe wskazania, jakich kreacji graficznych oraz tekstów będziemy potrzebować do reklam, natomiast ich wykonanie było po stronie klienta.
Działania w sieci Meta oraz Pinterest mają wymiar zarówno sprzedażowy, jak i świadomościowy. W ramach kampanii wykorzystujemy szeroki wachlarz formatów reklamowych i na bieżąco analizujemy z jakim odbiorem spotykają się kreacje. Na podstawie naszych częstych analiz i rekomendacji dotyczących skuteczności reklam, wspólnie z klientem wypracowujemy nowe zasoby wykorzystywane w kampaniach.
W Google Ads nasze działania skupiają się głównie na searchu. Reklamy kierujemy do osób o wysokiej intencji zakupowej, wykorzystując starannie dobrane i na bieżąco analizowane słowa kluczowe.
Kampanie optymalizujemy kilka razy w tygodniu, wyłączając najmniej skuteczne rozwiązania i wzmacniając te, które przynoszą najlepsze efekty.
Przygotowywane raz w miesiącu raporty analityczne obejmują szczegółowe wnioski dotyczące aspektów kreatywnych oraz technicznych. W połączeniu z regularnymi spotkaniami z klientem, pozwalają na skuteczne planowanie kolejnych działań oraz stopniowe skalowanie wydatków mediowych.