analityka

strategia

kampanie online

Wspieramy Centrum Sztuki Dziecka strategicznie oraz odpowiadamy za kampanie online instytucji.

← powrot do projektow

Centrum Sztuki Dziecka w Poznaniu to instytucja z prawie 40 letnią tradycją. Jest wiodącym ośrodkiem w Polsce zajmującym się twórczością dla dzieci i młodzieży. Jak mówi sama o sobie:

Dziecko to dla nas partner w odbywającej się poprzez sztukę, mądrą zabawę i rozrywkę rozmowie o sprawach ważnych.

co robimy

Współpracę strategiczną realizujemy w najbardziej efektywnym trybie - po prostu rozmawiając.

Zamiast tworzyć wielkie dokumenty, postawiliśmy na cykl spotkań mentoringowych, w których dyrekcja i kierownictwo zderza wyzwania, przed którymi obecnie stoi, z naszymi doświadczeniami. Współpracując w ten sposób: poukładaliśmy strukturę działów i stanowisk odpowiadających za komunikację, określiliśmy ramy strategii komunikacji, wypracowaliśmy architekturę marek, rozwijamy system identyfikacji, opracowujemy KPI dla różnych obszarów działania instytucji. A bieżące wyzwania wytyczają nowe kierunki wspólnej pracy.

Klienta wspieramy także prowadząc kampanie online. Odpowiadamy za działania świadomościowe oraz efektywnościowe na wydarzenia takie jak Biennale Sztuki dla Dziecka, Międzynarodowy Festiwal Filmów Młodego Widza Ale Kino!, czy wydarzenia organizowane w Scenie Wspólnej. Kampanie realizujemy w sieciach reklamowych Meta i Google.

jak robimy

Wsparcie strategiczne realizujemy w ramach cyklicznych spotkań mentoringowych.

Kampanie realizujemy na kontach klienta, dzięki czemu dane o użytkownikach zostają u klienta, a wyniki są w pełni transparentne.

Działania realizujemy w sieciach reklamowych Meta i Google.

Współpracę rozpoczęliśmy od konfiguracji mechanizmów marketingowych obejmujących Google Analytics 4, konwersje Google Ads oraz Meta Ads. Pozwala to na optymalizację kampanii pod konkretne zdarzenia (np. kliknięcie w przycisk „Kup bilet”, uzupełnienie formularza zgłoszeniowego, czy zapis do newslettera).

Przed startem kampanii razem z klientem wypracowujemy strategię i cele. Następnie proponujemy wysokość i podział budżetu mediowego na sieci reklamowe.

Po naszej stronie jest opracowanie linii kreatywnych i wskazań do kreacji i tekstów, natomiast stworzenie zasobów reklamowych jest po stronie klienta.

W sieci Meta nasze działania mają wymiar nie tylko sprzedażowy, ale także związany z budowaniem świadomości marki oraz zaangażowania.

W ramach kampanii w Google wykorzystujemy reklamy w wyszukiwarce, display’owe oraz na YouTube.

Kampanie optymalizujemy kilka razy w tygodniu, wyłączając najmniej skuteczne rozwiązania i wzmacniając te, które przynoszą najlepsze efekty. Pozostajemy również w stałym kontakcie z klientem, który przekazuje nam informacje związane z poziomem wyprzedania promowanych wydarzeń, co pozwala nam szybko reagować na zmieniające się cele sprzedażowe.

W trakcie każdego ze wspólnych projektów i po jego zakończeniu opracowujemy raport analityczny, który zawiera wnioski i rekomendacje dotyczące warstwy technicznej oraz kreatywnej. W połączeniu ze spotkaniami z klientem pozwalają na coraz skuteczniejsze działania w przyszłości przy realizacji kolejnych projektów.