analityka
kampanie online
Pomagamy Black Rabbit pozyskiwać klientów biznesowych.
Black Rabbit to mistrzowie storytellingu wideo dla firm technologicznych. Wymyślają, reżyserują i produkują filmy - reklamowe, explainery i wszelkie inne. Chyba robią to dobrze, bo dostali złoto w Cannes, Grand Prix Golden Drum, srebro w MIXX, KTRy i wiele, wiele innych prestiżowych wyróżnień.
Odpowiadamy za działania online generujące wysokiej jakości leady.
Współpracę rozpoczęliśmy od konfiguracji mechanizmów analitycznych. Dzięki zbieraniu i przekazywaniu do systemów reklamowych danych o zachowaniach użytkowników na stronie (zaangażowanie, przejście na kluczową stronę, kontakt, wypełnienie formularza) mamy możliwość skuteczniejszej optymalizacji kampanii pod uzyskiwanie wyższej jakości ruchu (osoby wykazujące większe zainteresowanie) a także końcowych konwersji, czyli leadów.
Pozyskane leady ocenia klient i przekazuje nam informację zwrotną o ich jakości. Dzięki takiemu modelowi współpracy jesteśmy w stanie efektywnie rekomendować nowe działania w systemach reklamowych oraz identyfikować elementy do poprawy.
Wybór wykonawcy ważnego projektu w biznesie jest często długofalowym, wieloetapowym procesem. Klient b2b nie podejmuje decyzji o współpracy pod wpływem impulsu. Jego decyzja jest poprzedzona researchem i analizą rynku, a eksperci branżowi często, także poza okresem realizacji postępowań związanych z wyborem wykonawcy, interesują się tym, jakie podmioty realizują wyróżniające się projekty. Dlatego warto, oczywiście przy zachowaniu efektywności kosztowej kampanii, analizować także inne wskaźniki, poza samymi konwersjami. Zaistnienie w świadomości potencjalnego klienta odpowiednio wcześniej, często owocuje w okresie, kiedy poszukuje on wykonawcy.
Kampanie, które realizujemy, wymagają dotarcia do precyzyjnie dobranego grona potencjalnych klientów. Jednak ich zasięg geograficzny jest bardzo szeroki - obejmują one działania w całej Europie, na Bliskim Wschodzie oraz w Azji. Jednym z istotnych obszarów naszej współpracy jest analiza i stałe poszukiwanie rynków, na których działania będą generowały optymalne rezultaty biznesowe.
Działania prowadzimy w sieciach reklamowych Meta, Google oraz oczywiście Linkedin.
Kampanie reklamowe realizujemy na kontach Black Rabbit, dzięki czemu dane o użytkownikach zostają u klienta, a wyniki są w pełni transparentne.
Za stworzenie kreacji reklamowych oraz tekstów do kampanii odpowiada klient.
Wykorzystujemy możliwości platformy LinkedIn, aby dotrzeć z ofertą Black Rabbit do precyzyjnie określonych grup potencjalnych klientów.
Działania w Google Ads opierają się głównie na kampaniach w wyszukiwarce i są kierowane do osób z wysoką intencją.
Działania w mediach społecznościowych skupiają się na budowaniu wizerunku eksperta w branży produkcji wideo.
Stosujemy różne formaty reklamowe od wideo po dokumenty PDF.
Razem z Black Rabbit stale poszukujemy nowych rynków do prowadzenia działań.
Kampanie są optymalizowane na bieżąco, co pozwala na wyłączanie najmniej skutecznych rozwiązań i wzmacnianie tych, które przynoszą najlepsze efekty.
Naszym celem jest generowanie leadów wysokiej jakości, więc w ramach optymalizacji wyłączamy działania, które są źródłem kiepskich leadów. Kluczowa w tym celu jest informacja zwrotna od klienta.
Raz w miesiącu spotykamy się online, aby omówić miesięczne wyniki w oparciu o przygotowany przez nas raport. Przedstawiamy w nim dane z kampanii oraz przekazujemy nasze rekomendacje dotyczące dalszych działań.