16.01.23 / news
Autor: Kuba Puzyna
W ostatnim kwartale 2022 roku zbadaliśmy zadowolenie naszych klientów.
Net Promoter Score (NPS) to najczęściej stosowana w biznesie metoda pomiaru lojalności i zadowolenia klientów. W naszej ankiecie zapytaliśmy “Czy poleciłabyś / poleciłbyś nasze usługi zaufanej osobie poszukującej obsługi w zakresie kampanii w internecie?”. Odpowiedzi udzielone w ramach 10 stopniowej skali dzieli się na: promotorów (odpowiedzi 9-10), neutralnych (7-8) i krytyków (1-6). NPS jest obliczany jako procent promotorów minus procent krytyków.
W przypadku agencji reklamowych, wynik NPS powyżej 50 jest uważany za dobry. Wynik powyżej 60 jest uważany za bardzo dobry, a wynik powyżej 70 oznacza, że agencja jest w czołówce w swojej branży.
Nam wyszło 86,7. Super, nie?
W ankiecie zapytaliśmy też o nasze mocne i słabe strony. To pytanie zadaliśmy na dwa różne sposoby. W formie zamkniętej - w postaci listy kompetencji z możliwością określenia: mocna strona, neutralne, słaba strona. W formie otwartej - prosząc klientów, żeby własnymi słowami powiedzieli nam, co najbardziej cenią w naszej współpracy, a gdzie widzą przestrzeń do poprawy.
Wszyscy nasi klienci podkreślają, że atmosfera współpracy oraz kompetencje analityczne są naszymi mocnymi stronami, a prawie wszyscy (86,7%), że należą do nich również kompetencje technologiczne, czytelność raportów i ustaleń oraz proaktywność i szybkość reakcji.
Co istotne, w przypadku żadnej kompetencji nie dostaliśmy więcej niż 1 odpowiedzi uznającej jej za naszą słabą stronę.