Chcesz do nas dołączyć?

← powrót do listy

29.06.23 / opinia

Autor: Kuba Puzyna

Jesteś z branży, mignęły Ci nasze reklamy i zastanawiasz się, czy aplikować?

Łap garść faktów, które powinny Ci pomóc w podjęciu decyzji:

1. transparentność i zasady

Jesteśmy freakami transparentności. Wobec klientów i wobec siebie. Przekłada się to na wszystkie wymiary pracy. Każdy jest w stanie sprawdzić zadania, czas pracy i ustalenia reszty zespołu (także przełożonego). Wyniki finansowe firmy i przychody z projektów są jawne. Dane z systemu do zarządzania projektami i z aplikacji księgowej łączymy w zbiorczych zestawieniach w Looker Studio (dawniej Google Data Studio). Zasady są jasne i dla wszystkich takie same. Nie bawimy się w sekrety. Zawsze wiesz jak jest.

2. procedury i tryb pracy

System do zarządzania projektami to dla nas krwioobieg firmy. Jest w nim wszystko, i każdy z niego naprawdę korzysta. Zainwestowaliśmy sporo pracy, by oparty był na czytelnej strukturze, która usprawnia działanie. Dzięki temu w naszym zespole nie ma łańcuszków mailowych albo zadań, które rozpływają się w powietrzu. Model pracy uzupełniają procedury, takie jak cotygodniowe spotkania statusowe, na których przechodzimy wspólnie przez wszystkie projekty oraz comiesięczne rozmowy o wynikach i celach na dany okres. Z jednej strony masz czytelnie przypisane zadania, z drugiej z niczym nie jesteś sam/a - zawsze masz wsparcie.

3. kasa i warunki

Czas na pierwszą dużą kontrowersję. Jeśli wymiatasz w performance, są firmy, w których na rękę zarobisz więcej. Wynika to z kilku czynników. Po pierwsze - my z niczym nie kombinujemy. Działamy wyłącznie w oparciu o umowy o pracę, wszystkie benefity i premie są w pełni obciążone podatkami. Dlatego nasz koszt pracy jest znacząco wyższy, niż w konkurencyjnych firmach, które podchodzą do tych kwestii mniej pryncypialnie. Po drugie - jesteśmy jeszcze młodym organizmem, który nie osiągnął efektu skali. Bardzo wierzymy w zespół, więc nie negocjujemy indywidualnie warunków finansowych zatrudnienia. Wszyscy działamy w oparciu o jeden model. Nigdy nowy kolega albo koleżanka nie dostanie lepszej oferty niż Ty, za wykonywanie tej samej pracy. Cały czas rozwijamy systemy premiowe oraz pracujemy nad podnoszeniem podstaw wynagrodzenia. Wiemy, że przy naszym modelu działania, zadowolenie zespołu jest absolutnie kluczowym czynnikiem sukcesu firmy.

4. zaangażowanie i rozwój

Zaangażowanie to bardzo niebezpieczne słowo. Znaczy wszystko i nic. Trochę jak młody, dynamiczny zespół. Ale nic nie poradzimy na to, że zaangażowanie jest dla nas faktycznie super ważne. Ważniejsze niż doświadczenie, ważniejsze nawet niż talent. Po prostu są ludzie, którzy działają na nakrętce, i są tacy, którym wszystko jedno. Zdarzało nam się zatrudniać osoby z małym doświadczeniem, które bardzo rozwinęły się w naszym zespole. Właśnie przez to, że jarają się tym co robią, i nigdy nie robią na odwal się. Natomiast doświadczone osoby, którym się nie chce, po prostu nie dowożą. Dlatego przede wszystkim szukamy osób zaangażowanych, i takich ludzi u nas spotkasz. Tak też staramy się kształtować kulturę pracy - żeby wyzwalała i rozwijała zaangażowanie. Z tego wynika nasz sposób na rozwój kompetencji - nie jako budżety na szkolenia i kursy, tylko jako bliska współpraca w gronie osób, którym się chce. Co ważne, nie jesteśmy dziadersami - zaangażowanie nie wyraża się tym, że siedzisz po godzinach i pracujesz w weekendy.

5. skala i atmosfera

Czas na kolejną kontrowersję. Jeśli chcesz z nami pracować, musisz lubić płaską strukturę i bezpośrednią komunikację. Jeżeli Twoim marzeniem jest praca w wielkiej, bezosobowej korporacji, to nie te drzwi. Praca z nami ma silny wymiar ludzki. Nie może być inaczej, kiedy zespół jest mały. Przekłada się to również na klientów. Zazwyczaj obsługujemy kilka większych projektów, dla powszechnie znanych marek, ale uzupełniają to niszowe marki i średniej wielkości współprace. W związku z tym nasza praca z klientami zazwyczaj jest holistyczna. Prowadząc kampanie online, dostarczamy także wnioski analityczne, które przekładają się na różne wymiary funkcjonowania firmy. Daje to poczucie sprawczości, ale jest też dużą odpowiedzialnością. Szukamy ludzi, którzy chcą taką odpowiedzialność podejmować.

6. jakość i etyka pracy

Szukamy ludzi, którzy nie cierpią bylejakości. Których boli, jak dokumenty są brzydkie, a paskudne, nieskuteczne materiały wywołują w nich dreszcze. Dlatego nie mamy wewnętrznego działu kreacji, tylko pracujemy z zaprzyjaźnionymi, uznanymi studiami graficznymi. Performance specialist nie klei u nas reklam, bo zakładamy, że muszą one być na najwyższym poziomie, a wysoki poziom wymaga pogłębionych kompetencji i stale rozwijanej wrażliwości. To się przekłada również na dobór klientów. Zdarza nam się kręcić nosem i odmawiać współpracy. Dbamy o to, żeby większość projektów, które realizujemy, po prostu nas kręciła. Staramy się pracować z markami, które również stawiają na jakość i o coś im chodzi.

7. biuro i lokalizacja

Do klasycznego zestawu benefitów, obejmującego Multisport, Medicover i nowego Macbooka, dorzucamy bardzo fajne, ładne biuro w optymalnej lokalizacji - nad metrem Świętokrzyska. Nie polecamy dojazdów samochodem. Parkowanie tutaj to dramat. Ale trudno znaleźć lokalizację o dogodniejszym dojeździe komunikacją publiczną albo rowerem. A jeśli już przyjedziesz rowerem, w garażu na poziomie -3 masz parking rowerowy z prysznicami. Więc lepiej być nie może.

Jeśli te punkty Ci się spodobały, i chcesz z nami robić reklamy w internecie, to super.

Tu znajdziesz listę aktualnie otwartych ofert pracy.

Jeśli nie, to i tak miło, że poswieciłaś/eś chwilę na to, żeby poznać nas lepiej.