Biennale Sztuki dla Dziecka

strategia

kampanie online

analityka

Odpowiadamy za kampanie online festiwalu Biennale Sztuki dla Dziecka

← powrot do klientów

Biennale Sztuki dla Dziecka to jeden z projektów Centrum Sztuki Dziecka w Poznaniu. Obszar tematyczny festiwalu obejmuje sztuki wizualne, literaturę, taniec i teatr. Impreza stawia pytania o to, jaka powinna być twórczość kierowana do najmłodszych. Zamiast dawać gotowe odpowiedzi – zaprasza do wspólnego myślenia i doświadczania, angażując dzieci, artystów i dorosłych w mądrą, czasem trudną, ale zawsze autentyczną rozmowę.

© Biennale Sztuki dla Dziecka

co robimy

W działaniach koncentrujemy się na poszerzaniu świadomości o wydarzeniu oraz na sprzedaży biletów.

Współpracę rozpoczęliśmy od konfiguracji mechanizmów analitycznych. Dzięki zbieraniu i przekazywaniu do systemów reklamowych danych o zachowaniach użytkowników na stronie (zaangażowanie, kliknięcie w bilety, kontakt, wypełnienie formularza) mamy możliwość skuteczniejszej optymalizacji kampanii na sprzedaż biletów.

Kampanie realizujemy w sieciach Meta i Google. Wspieramy klienta w przygotowaniu reklam do kampanii, opracowując wskazania dotyczące potrzebnych formatów oraz mechanizmów sprzedażowych, które powinny zostać uwzględnione w procesie kreacji.

Analizujemy dane sprzedażowe od klienta, ze strony internetowej oraz sieci reklamowych, rekomendując optymalizacje oraz zmiany techniczne, które mogą przekładać się na poprawę wyników.

Istotnym elementem współpracy przy kampanii była szybka komunikacja i regularne informacje od klienta o liczbie sprzedanych biletów na poszczególne punkty programu. Dzięki temu kampanie mogły być efektywnie i na bieżąco optymalizowane.

© Biennale Sztuki dla Dziecka

jak robimy

Działania realizujemy na kontach Biennale, dzięki czemu dane o użytkownikach pozostają u klienta, a wyniki są w pełni transparentne.

Przed startem kampanii razem z klientem wypracowaliśmy główne cele tegorocznych działań. Następnie zaproponowaliśmy wysokość i podział budżetu mediowego na sieci reklamowe. Wraz z mediaplanem przedstawiliśmy szczegółowe wskazania, jakich kreacji graficznych oraz tekstów będziemy potrzebować do reklam, natomiast ich wykonanie było po stronie klienta.

Działania w sieci Meta mają wymiar zarówno sprzedażowy, jak i świadomościowy. W ramach kampanii wykorzystujemy szeroki wachlarz formatów reklamowych i na bieżąco analizujemy z jakim odbiorem spotykają się kreacje.

W Google Ads nasze działania skupiają się na Searchu, YouTube oraz Display. Reklamy kierujemy do osób o wysokiej intencji zakupowej, wykorzystując starannie dobrane i na bieżąco analizowane słowa kluczowe.

Kampanie optymalizujemy kilka razy w tygodniu, wyłączając najmniej skuteczne rozwiązania i wzmacniając te, które przynoszą najlepsze efekty.

Przygotowujemy dwa raporty - jeden w połowie działań i drugi końcowy podsumowujący całą kampanię. Raporty obejmują szczegółowe wnioski dotyczące aspektów kreatywnych oraz technicznych. W połączeniu z regularnymi rozmowami z klientem, pozwalają na skuteczne planowanie kolejnych działań.

efekty

W edycji 2025 udało się wspólnymi siłami osiągnąć:

frekwencję

%

wzrost w porównaniu do poprzedniej edycji

%