kampanie online

projektowanie

Wspieramy Centrum Psychoterapii Help w docieraniu w intrenecie do osób poszukujących terapii.

← powrot do projektow

CP Help to zespół doświadczonych ekspertów zdrowia psychicznego. Firma posiada dwa gabinety w Warszawie i jeden w Poznaniu. Terapia prowadzona jest stacjonarnie i online.

co robimy

Promocja usług związanych ze zdrowiem psychicznym wymaga delikatności. We współpracy z klientem stworzyliśmy materiały pozbawione dramatycznych haseł i odwoływania się do kryzysu, którego mogą doświadczać osoby poszukujące terapii. Uznaliśmy, że odpowiedzialność jest na pierwszym miejscu, a takie komunikaty mogłyby nie przysługiwać się poprawie stanu odbiorców.

Mimo przyjęcia zachowawczej strategii komunikacji, prowadzone przez nas kampanie w sieciach reklamowych google i facebook bardzo skutecznie generują wizyty. Co istotne, działania te uzyskują znacząco niższy koszt konwersji, niż popularne serwisy agregujące usługi specjalistów sektora zdrowia.

jak robimy

Działania realizujemy na kontach reklamowych CP Help, dzięki czemu dane o użytkownikach zostają u klienta, a wyniki są w pełni transparentne.

W każdym tygodniu, na podstawie informacji o wolnych miejscach na konkretne typy terapii, przygotowujemy plan działań i rozkład budżetu.

Kampanie są na bieżąco optymalizowane kilka razy w tygodniu. Pozwala to wyłączać najmniej skuteczne rozwiązania i wzmacniać te, które przynoszą najlepsze efekty oraz przekierowywać budżet na te platformy gdzie pozyskanie leada jest bardziej efektywne.

Głównym kanałem pozyskiwania klientów jest google, i w tej sieci reklamowej wydatkowana jest większość budżetu. Działania w sieci reklamowej facebook stanowią wsparcie i uzupełnienie kampanii.

Zwieńczeniem kampanii jest comiesięczny raport analityczny z wnioskami dotyczącymi warstwy technicznej i kreatywnej, pozwalający na skuteczniejsze planowanie kolejnych działań.

wyniki

Klient nawiązał z nami współpracę po negatywnych doświadczeniach obsługi przez inną agencję. Po 10 miesiącach współpracy, nasze wyniki zestawione z wynikami za taki sam okres generowanymi przez naszych poprzedników, przedstawiają się znacząco lepiej.

wzrost liczby konwersji

%

spadek kosztu konwersji

%