kampanie online
analityka
Odpowiadamy za kampanie wspierające sprzedaż online dobrekursy.it.
Centrum Nauki i Biznesu Żak to największa w Polsce firma edukacyjna, działająca w ponad 80 miastach na terenie całego kraju. Dobrekursy.it to stworzona przez Żaka marka, oferująca specjalistyczne kursy przebranżawiające dla osób, które chcą rozpocząć karierę w IT.
© centrum nauki i biznesu żak
Prowadzimy kampanie leadowe w sieciach Facebook, Google oraz Tik-Tok.
Prace rozpoczęliśmy od skonfigurowania mechanizmów marketingowych obejmujących Google Analytics 4, konwersje Google Ads, Facebook Ads oraz Tik-Tok Ads. Umożliwiło to analizę wyników z całej witryny oraz optymalizację kampanii efektywnościowych.
© centrum nauki i biznesu żak
Działania realizujemy na kontach reklamowych Żaka, dzięki czemu dane o użytkownikach zostają u klienta, a wyniki są w pełni transparentne.
Skonfigurowanie mechanizmów analitycznych pozwoliło nam na optymalizację kampanii w sieciach reklamowych pod konkretne zdarzenia (np. wypełnienie formularza kontaktowego na stronie lub zapoznanie się z artykułem na blogu).
Po zebraniu odpowiedniej ilości danych ze strony, wdrożyliśmy kampanię remarketingową adresowaną do osób, które nie wypełniły formularza kontaktowego oraz stworzyliśmy grupy podobnych odbiorców (tzw. lookalike).
W Google Ads nasze działania skupiają się głównie na search’u. Reklamy kierujemy do osób o wysokiej intencji zakupowej, wykorzystując starannie dobrane i na bieżąco analizowane słowa kluczowe.
Kampania na Tik-Toku umożliwiła nam dotarcie do odbiorców zdecydowanie niższym (o ok. 75%) kosztem, niż w przypadku reklam na Facebooku i Instagramie.
Działania optymalizujemy kilka razy w tygodniu, na bieżąco wyłączamy najmniej skuteczne rozwiązania i wzmacniamy te, które przynoszą najlepsze efekty.
Na poprawę wyników wpływ mają również regularnie spotkania z klientem, podczas których analizujemy jakość pozyskanych leadów.
Przygotowywane raz w miesiącu raporty analityczne zawierają wnioski dotyczące warstwy technicznej i kreatywnej, pozwalając na skuteczniejsze planowanie kolejnych działań.
Po 8 miesiącach od launchu marki udało się osiągnąć: