analityka

kampanie online

Odpowiadamy za kampanie wspierające sprzedaż online dobrekursy.it.

← powrot do projektow

Centrum Nauki i Biznesu Żak to największa w Polsce firma edukacyjna, działająca w ponad 80 miastach na terenie całego kraju. Dobrekursy.it to stworzona przez Żaka marka, oferująca specjalistyczne kursy przebranżawiające dla osób, które chcą rozpocząć karierę w IT.

© centrum nauki i biznesu żak

co robimy

Prowadzimy kampanie leadowe w sieciach Facebook, Google oraz Tik-Tok.

Prace rozpoczęliśmy od skonfigurowania mechanizmów marketingowych obejmujących Google Analytics 4, konwersje Google Ads, Facebook Ads oraz Tik-Tok Ads. Umożliwiło to analizę wyników z całej witryny oraz optymalizację kampanii efektywnościowych.

© centrum nauki i biznesu żak

jak robimy

Działania realizujemy na kontach reklamowych Żaka, dzięki czemu dane o użytkownikach zostają u klienta, a wyniki są w pełni transparentne.

Skonfigurowanie mechanizmów analitycznych pozwoliło nam na optymalizację kampanii w sieciach reklamowych pod konkretne zdarzenia (np. wypełnienie formularza kontaktowego na stronie lub zapoznanie się z artykułem na blogu).

Po zebraniu odpowiedniej ilości danych ze strony, wdrożyliśmy kampanię remarketingową adresowaną do osób, które nie wypełniły formularza kontaktowego oraz stworzyliśmy grupy podobnych odbiorców (tzw. lookalike).

W Google Ads nasze działania skupiają się głównie na search’u. Reklamy kierujemy do osób o wysokiej intencji zakupowej, wykorzystując starannie dobrane i na bieżąco analizowane słowa kluczowe.

Kampania na Tik-Toku umożliwiła nam dotarcie do odbiorców zdecydowanie niższym (o ok. 75%) kosztem, niż w przypadku reklam na Facebooku i Instagramie.

Działania optymalizujemy kilka razy w tygodniu, na bieżąco wyłączamy najmniej skuteczne rozwiązania i wzmacniamy te, które przynoszą najlepsze efekty.

Na poprawę wyników wpływ mają również regularnie spotkania z klientem, podczas których analizujemy jakość pozyskanych leadów.

Przygotowywane raz w miesiącu raporty analityczne zawierają wnioski dotyczące warstwy technicznej i kreatywnej, pozwalając na skuteczniejsze planowanie kolejnych działań.

efekty

Po 8 miesiącach od launchu marki udało się osiągnąć:

obłożenie kursów w Q4 2022 roku

%