01.06.22 / news
Autor: Szymon Marczak
Wygraliśmy przetarg na roczną obsługę Mionetto Prosecco!
Mionetto jest liderem kategorii prosecco w Polsce. Nasze zadanie to umocnienie tej pozycji poprzez rekrutację nowych użytkowników oraz zwiększenie częstotliwości konsumpcji.
W przetargu zaproponowaliśmy roczną strategię opartą na matrycy uwzględniającej dwa kluczowe wymiary segmentacji: generację, do której należy odbiorca (Z, X, Y), oraz kontekst spożycia, który wpływa na komunikat. Ze względu na ograniczenia prawne, kampania obejmuje wyłącznie działania realizowane na Facebooku, Instagramie oraz Audience Network.
Odpowiadamy za całość - od koncepcji, przez opracowanie haseł i tekstów reklamowych oraz grafik i animacji (łącznie 334 „pliki”), aż po konfigurację i optymalizację kampanii w sieci reklamowej. Przyjęta strategia zakłada bardzo dużą różnorodność stosowanych treści, więc roboty jest po uszy ;)
Kampania już działa w najlepsze, więc jeśli jesteś osobą pełnoletnią, a Meta uważa, że lubisz prosecco i doceniasz najwyższą jakość - pewnie coś Ci się wyświetliło.