performance specialist

← powrót do listy

Niejedna kampania w Google albo na Facebooku za Tobą?

Umiesz zarekomendować działania dostosowane do potrzeb klienta i wiesz jak je wdrożyć? Potrafisz samodzielnie skonfigurować narzędzia analityczne sklepu online, i znasz najbardziej popularne modele atrybucji?

Jeśli chcesz się rozwijać i uzupełniać kompetencje o nowe obszary, a w perspektywie czasu prowadzić zespół, to chodź do nas!

Oczekujemy

  • ponad 3 lata doświadczenia w reklamie online
  • znajomość narzędzi: Excel, Facebook Business Manager, Facebook Attribution lub Google Attribution, Google Analytics, Google Tag Manager i Google Merchant Center
  • poparte wynikami doświadczenie w samodzielnej konfiguracji i optymalizacji złożonych kampanii w sieci Google lub Facebook
  • pogłębione rozumienie mechanizmów przynajmniej jednej sieci reklamowej i umiejętność efektywnego wykorzystania tej wiedzy w praktyce
  • mile widziana umiejętność konfiguracji analityki oraz integracji ekosystemu reklamowego Google, Facebook i LinkedIn ze sklepami i stronami internetowymi
  • chęć uczenia się procesów biznesowych, zarządzania projektami, zespołem i budżetem
  • rzetelność i systematyczność
  • umiejętność prowadzenia researchy oraz tworzenia raportów i ofert

Oferujemy

  • wynagrodzenie 5 000 na rękę
  • premie od ilości pracy i efektów
  • umowę o pracę
  • prywatną opiekę zdrowotną
  • świetne biuro w samym centrum Warszawy