junior performance specialist

← powrót do listy

Zaczęłaś/zacząłeś przygodę z performance marketingiem i nieźle Ci idzie, ale szukasz lepszych możliwości rozwoju? Czujesz, że to działka, w której mogłabyś/mógłbyś być naprawdę dobra/dobry?

Masz zdolności analityczne, a kontakt z ludźmi i konieczność tłumaczenia proponowanych rozwiązań nie jest dla Ciebie problemem? Jeśli tak, to chcemy z Tobą pracować.

Oczekujemy

  • ponad rok doświadczenia w reklamie online
  • znajomość narzędzi: Excel, Facebook Business Manager, Google Analytics, Google Tag Manager i Google Merchant Center
  • doświadczenie w samodzielnej konfiguracji i optymalizacji kampanii w sieci Google lub Facebook
  • rzetelność i systematyczność
  • dobra znajomość angielskiego
  • chęć uczenia się i zainteresowanie tematyką online marketingu
  • umiejętność prowadzenia researchy i tworzenia raportów

Oferujemy

  • wynagrodzenie 3 000 na rękę
  • premie od ilości pracy i efektów
  • umowę o pracę
  • prywatną opiekę zdrowotną
  • świetne biuro w samym centrum Warszawy