© mônot
strategia
Zaprojektowaliśmy identyfikację wizualną i stronę www dla marki Mônot.
Mônot to stworzona przez nowojorskiego projektanta libańskiego pochodzenia luksusowa marka modowa. Uosabia ducha indywidualności, oferując misterne kreacje inspirowane światem sztuki i rzemiosła artystycznego.
© mônot
Wspólnie z założycielem Mônot wypracowaliśmy strategię wizualną marki luksusowych ubrań, która szybko podbiła rynek i zaliczyła niezwykle udany debiut na Paryskim Fashion Week.
© mônot
Projektowi identyfikacji Mônot przyświecała idea maksymalnego minimalizmu. Projektując znak zdecydowaliśmy się więc na wybór ponadczasowego kroju pisma Futura PT.
Tworząc layouty chcieliśmy aby kreacje i kolekcje mogły wybrzmiewać bez zbędnych zakłóceń. Postawiliśmy na proste centralne układy.
Ponieważ Mônot odrzuca i łamie zasady, w części materiałów towarzyszących wybranym eventom zaprojektowaliśmy mniej oczywiste, wyróżniające się w branży modowej layouty.
Projekt www jest uosobieniem minimalizmu formalnego. Strona główna nawiązuje do doświadczenia pokazu mody. Jest dynamiczna, a najnowsze kolekcje zawsze prezentuje w formie pełnoekranowych materiałów.
© mônot